Home Călătorește Daytrip: Hamptons

by Maria
0 comment
The Hamptons

Hamptons a fost prima locație dintr-un șir de excursii care a alcătuit cadoul meu de absolvire, și care a culminat cu Miami anul trecut. Din moment ce părinții mei au vizitat deja de mai multe ori New York-ul, am decis să vizităm Hamptons, în Long Island, precum și alte zone din jurul orașului. Deci, pentru început, am stabilit busola vest și am mers până la capăt, la Montauk.

HAMPTONS

În caz că nu știi (așa cum nici eu nu am știut atunci), Hamptons este cea mai estică zonă din Long Island. Este alcătuită din o mulțime de mici localități care împreună formează stațiunea luxuriantă și populară de pe litoral cu același nume. (Gossip Girl, cineva?)

Vizita noastră la Hamptons a fost un pic înainte ca sezonul de vară să înceapă, așa că, în timp ce nu am ajuns la plajă, nici nu am avut parte de mulțimi de oameni așa cum s-ar fi întâmplat în plin sezon. Am fost liberi să ne holbăm la priveliștile superbe și să ne uităm la casele somptuoase, deoarece zona are unele dintre cele mai scumpe și mai luxoase proprietăți din S.U.A.

Pe lângă casele ridicol de superbe menționate mai sus, poți găsi și plaje splendide. Iar atunci când se deschide sezonul de vară, există o mulțime de activități dintre care poți alege: canotaj, caiac, jet ski, tubing, kitesurfing, windsurfing, sailing, snorkeling, surf, paddleboarding, călărie, drumeții…

MONTAUK POINT LIGHT

Am ajuns și la farul din Montauk, care este punctul cel mai estic din Long Island. Am urcat scările până în vârf și am fost întâmpinați de priveliști superbe ale Oceanului Atlantic și a Long Island-ului. Montauk Point Light este cel de-al patrulea cel mai vechi far activ din S.U.A., precum și un reper istoric național.

Există o mulțime de informații despre far și istoria sa la muzeul de la parterul farului. Muzeul expune, de asemenea, multe alte curiozități legate de viața pe mare. Cum ar fi aceasta: se spunea că Piratul Căpitan Kidd a îngropat o comoară la poalele farului în jurul anului 1699, la două iazuri care astăzi sunt numite „Money Ponds.”

Pe drumul înapoi, ne-am oprit din curiozitate la unul din porturile de agrement unde ne-am holbat un pic la nenumăratele bărci de pescuit și iahturi parcate acolo. Ne-am oprit, de asemenea, la o ultimă plajă, unde drumul spre micul far de la capăt părea foarte distractiv de străbătut.

DE MÂNCAT

Ne-am oprit la acest restaurant superb, cu terasă în aer liber, pentru a lua prânzul: Pierre’s în Bridgehampton. Am comandat supă de ceapă franțuzească pentru inceput, iar midii la aburi preparate cu eșalotă și vin alb, fricassée de homar cu coniac și tarhon, și pui prăjit. Midiile au fost în special excelente.

PE DRUM

Ne-a luat cam 2 ore pentru a ajunge la Montauk din New York cu mașina în timpul săptămânii. De asemenea, poți lua Long Island Rail Road sau Jitney, un serviciu de transport cu autobuzul. Odată acolo însă, îți cam trebuie o mașină pentru a ajunge de la un loc la altul.

Am plecat din Queens la ora 10 dimineața și ne-am întors în jurul orei 20, petrecând aproape 5 ore pe insulă. Călătoria înapoi ne-a luat mult timp, pentru că, desigur, a trebuit să prindem extraordinara ora 17, când toată lumea pleacă acasă de la servici.

Am găsit această mică bijuterie de memorial undeva pe drum și ne-am oprit pentru a arunca o privire mai atentă. Mai ales pentru că tata a vrut să pozeze tancul. 🙂

CONCLUZII

În general, ne-am distrat foarte tare și putem vedea cu siguranță de ce oamenii sunt atrași de această locație, mai ales vara! În afara sezonului, însă, este un loc foarte liniștit, unde te poți relaxa, poți mânca specialități grozave și poți face cât mai multe plimbări solo pe plajă. 🙂

Ai întrebări, comentarii sau nelămuriri? Scrie-ne mai jos sau contactează-ne, ne-ar plăcea să auzim de la tine!